Cicle de Cava Jazz

De gener a maig, un dissabte al mes maridem el jazz amb el producte més emblemàtic del nostre municipi: el cava.

El Cicle de Cava Jazz va néixer l’any 1998. La seva idea principal és oferir música en viu i en directe i, a la vegada, donar a conèixer els productes del nostre municipi: cava, olis, embotits i coques artesanes, fruits secs, etc. A més, també oferim diferents packs que inclouen menú i entrada a un dels concerts del cicle, per així donar a conèixer la nostra gastronomia.

Les últimes edicions d’aquest cicle han consistit en 5 actes, realitzats el segon o tercer dissabte dels mesos de gener a maig. Aquests s’ubiquen al Centre recreatiu “La Cooperativa” de Guardiola de Font-rubí, que possibilita un format a petita escala i ofereix un ambient de proximitat i intimitat entre els artistes i el públic.

Noms reconeguts en el panorama nacional avalen aquesta trajectòria, des de la mítica Locomotora negra fins a La Vella Dixieland, passant per The Sey Sisters, The Gramophone Allstars, Lluís Coloma, Dani Nel·lo i Bcn Gospel Messengers, entre d’altres.

Cal destacar que el Cicle de Cava Jazz és organitzat, conjuntament amb l’Ajuntament de Font-rubí, per la Comissió de Festes del municipi. Es tracta d’una comissió que compta amb una àmplia i activa participació de la gent del poble, integra la representació de les diverses entitats culturals i mostra un alt nivell de motivació i implicació.

Si ets músic i vols participar-hi, no dubtis en enviar un correu electrònic a pascualal@diba.cat.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 08-11-2018 13:52