La Calaixera

Benvinguts/des a La Calaixera

Les calaixeres catalanes són uns mobles amb entitat, distingibles de la resta per les seves característiques estructurals i formals. Històricament parlant, responen als diversos gustos europeus del moment. Les primeres calaixeres apareixen a finals del segle XVII, moment en què els mobles i els interiors de les cases fan un gir cap a la modernitat. Volem que La Calaixera de Font-rubí sigui això, un espai on tingui cabuda tota la informació que pugui ser d’utilitat per a tots i totes.

Som un municipi viu amb una gran quantitat d’activitats de tota mena i per a tots els públics. Des de l’ajuntament també organitzem diversos actes i esdeveniments i volem fer-ne la màxima difusió. Així doncs, el nostre objectiu és posar a l’abast de la ciutadania una eina de comunicació eficient.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 26-02-2024 09:30