A Font-rubí, tu decideixes! Vota la millor proposta.

2022-12-15 00:00:00

Amb motiu de la baixa participació en el procés participatiu per a decidir el destí d'una partida de 20.000,00 euros del pressupost de l'any 2023, s'amplia el termini de votacions fins al 30 de desembre de 2022 (inclòs).

Pots exercir el teu vot mitjançant la pàgina WEB de l'Ajuntament, o bé presencialment a l'O.A.C. municipal.

VOTA AQUÍ LA QUE MÉS T'AGRADI

El pressupost participatiu és un mecanisme de participació i gestió del municipi mitjançant el qual els veïns de Font-rubí poden decidir sobre la destinació de part dels recursos municipals, contribuint així a reforçar els valors de la democràcia participativa i a posar de relleu accions de millora del municipi que la ciutadania hagi pogut detectar i consideri que beneficien el conjunt o bona part del veïnat.

A través dels pressupostos participatius, l’Ajuntament de Font-rubí també vol incentivar la presentació d’iniciatives ciutadanes de millora del municipi que siguin respectuoses amb els drets humans, inclusives socialment i igualitàries des de la perspectiva de gènere, ètnia, etc., i sostenibles des del punt de vista ambiental.

QUÈ DECIDIM?
Estem decidint el destí de 20.000 € del capítol d’inversions del pressupost municipal.

QUI POT VOTAR?
Poden votar totes les persones que hagin complert els 16 anys abans del 18 d’octubre del 2022 i que estiguin empadronats al municipi abans d’aquesta data.

QUINS TERMINIS I CALENDARI HI HA?
Votació de les propostes seleccionades: del 23 de novembre al 4 de desembre (ambdós inclosos)
Resultats de la votació popular: A partitr del 12 de desembre

QUÈ NECESSITO PER VOTAR?
Només necessiteu introduir el DNI (8 dígits + lletra sense espais ni guions) o, en el cas de no tenir-ne, la targeta de residència (X, Y o Z +7 dígits + lletra sense espais ni guions) o el passaport ( si no teniu DNI o NIE caldrà posar el número de passaport tal i com es va entrar en el registre d'empadronament de l'Ajuntament). També haureu d'indicar la vostra data de naixement, els cognoms i nom i la vostra adreça.

QUANTES PROPOSTES PUC PRESENTAR?
Podeu presentar una proposta per persona.

PUC VOTAR MÉS D'UNA VEGADA?
No, si voleu votar dues vegades a través d’Internet el sistema no us deixarà. IMPORTANT: Suplantar la identitat d'altre a l'hora d'emetre un vot és considerarà com a vot nul.

COM PUC VOTAR?
Podeu votar a través del portal web de l’ajuntament de Font-rubí www.font-rubi.cat mitjançant qualsevol dispositiu electrònic (mòbil, tauleta, ordinador, etc.) amb connexió a Internet. Si voleu també podeu sol·licitar l’ajut del personal de l’OAC de l’Ajuntament per omplir el formulari. Els responsables municipals us ajudaran a votar si els hi demaneu. També s’estableix que en el mateix període de votacions i en horari d’oficines (de 9 h. a 14 h. i els dimarts també de 16 h. a 20 h.) podeu fer la votació presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (O.A.C.). Igualment si teniu qualsevol dubte o incidència us podeu desplaçar a les dependències municipals, o bé trucar al tel. 93 897 92 12.

LES MEVES DADES SÓN CONFIDENCIALS? Sí. Tant el vot com les dades del padró són confidencials. Només s’utilitzarà el número de document d’identitat i la data de naixement per comprovar l’empadronament.

Imatges i vídeos

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: '15-12-2022 18:49