Servei d'informació per WhatsApp

2020-10-15 00:00:00

Connectats amb tu. Servei d’informació per WhatsApp de l’Ajuntament de Font-rubí

L’Ajuntament de Font-rubí ha activat el servei de missatgeria de Whatsapp a través del qual es difondran missatges sobre temes relacionats amb l’agenda, serveis públics, incidències o altres temes d’interès municipal.

El servei serà unidireccional i els usuaris no podran interactuar entre ells, ja que no es tracta d’un xat sinó d’un grup de difusió de missatges. L’Ajuntament no respondrà cap missatge rebut a través d’aquest canal.

Per activar el servei registreu-vos al següent formulari.

El concert d’Apocadixie Cotton Pickers s’havia de celebrar inicialment el 21 de març, però a causa del coronavirus es va ajornar al mes d’octubre. Tot i els esforços de l’organització per intentar mantenir aquest acte, finalment no s’ha pogut dur a terme.

Esperem que la situació millori aviat i que puguem tirar endavant les dues properes actuacions del XXII Cicle de Cava Jazz:

• 28 de novembre, Mounique Makon & The Soul Titoo’s
  • 12 de desembre, Jazzcare All Stars, Louis Amstrong Tribute

Us mantindrem informats/des de les novetats.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: '06-04-2021 11:04