Recapta de la Festa Major 2020

2020-07-23 00:00:00

Els dies 1 i 2 d'agost tindrà lloc la recapta de la Festa Major. Aquest any canvia el format de la recapta per tal d’adequar-la a les mesures de seguretat. Els Administradors/es, la regidoria de cultura i la Comissió de Festes han establert 10 punts de recollida del programa i el record en diferents nuclis del municipi.

En cada punt hi trobareu un ball o entitat del municipi, que malgrat les circumstàncies continuen col·laborant com cada any perquè la recapta es pugui continuar ofertint als font-rubinencs i font-rubinenques.

Podeu aconseguir el programa de la Festa Major i el record en els següents punts de recollida:

Dissabte 1 d’agost d’11.00 a 13.00 h

• Guardiola de Font-rubí, Centre recreatiu La Cooperativa. Col·labora: Administradors/es de la FM.

Dissabte 1 d’agost, de 18.30 a 20.30 h

• Alzinar, Pl. de l’Alzinar. Col·labora: La Serpent del Castellot.
  • Avellà, Era de Cal Via. Col·labora: Ball de les Gitanes (grans).
  • Font-rubí, Pl. de Cal Mercelino. Col·labora: Montònec.
  • Guardiola de Font-rubí, Centre recreatiu La Cooperativa. Col·labora: Administradors/es de la FM, Ball de Pastoretes.
  • Grabuac, Pl. de Grabuac. Col·labora: Empelt.
  • Montjuïc i La Rubiola, encreuament de La Rubiola (bústies). Col·labora: ADF.

Diumenge 2 d’agost, d’11.00 a 13.00 h

• Can Castellví, Pista de Can Castellví. Col·labora: Gegants i Capgrossos.
  • Can Rovireta, Pl. Can Rovireta. Col·labora: Diables (grans).

Diumenge 2 d’agost, de 18.30 a 20.30 h

• Les Casetes d’en Raspall, Pl. de Les Casetes. Col·labora: Cercoletes.
  • Santa Maria, Pl. Sta. Maria. Col·labora: Bastoners (grans).

Preu:

• Programa: gratuït.
  • Record: 5 € + la voluntat (a causa de la repercussió econòmica de la Covid-19).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: '03-08-2020 12:37