Ajuntament de Font-rubí/Polls i Matolls (iniciativa popular)

Polls i Matolls (iniciativa popular)

Polls i Matolls és una iniciativa de Projecte Mongeta que pretén que les persones de totes les edats surtin de casa per conèixer el seu entorn de forma respectuosa i es relacionin entre si d’una manera amena i divertida.â??

Ens interessa que la gent es desvinculi durant una estona dels dispositius electrònics mentre gaudeixen d’una excursió a peu pel municipi de Font-rubí, cercant un objecte amagat en alguna de les zones que hem definit. Així, ens agradaria que cadascú pogués desenvolupar la capacitat d’orientació, conèixer l’entorn i poder situar en un mapa els diferents punts del municipi.â??

Es tracta d’un joc que consisteix en la busca i captura de les Mongetes, que es troben dins d’uns potets de vidre amagats en diverses zones del mapa. Aquestes Mongetes, després de ser degudament registrades en aquesta web, poden bescanviar-se per un llibre o una pel·lícula a l'Ajuntament de Font-rubí.â??

Considerem que aquesta és una bona forma tant de motivar l’interès per la cultura com de connectar amb el nostre entorn, ja que més enllà del turisme de la vinya i el vi existeixen una sèrie d’indrets que estem oblidant i que poc a poc van desapareixent de la memòria entre els matolls.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 05-11-2018 14:35