Programa de la Festa Major de Guardiola de Font-rubí 2020

2020-08-03 00:00:00

Descarrega't el programa de la FM20 de Guardiola de Font-rubí

Teniu a les mans el programa de la nostra Festa Major. Després de l’hivern que hem passat, crec que ens mereixem una mica d’esbarjo i de relació social, encara que siguin amb mascareta i amb la distància necessària.

Aquest any hem tingut molts dubtes, evidents, per la situació tan difícil que hem viscut, però entre Ajuntament, Comissió de Festes i Administradors/es hem volgut tirar endavant una Festa Major que serà diferent de com la coneixem, però no menys intensa.

La meva felicitació als Administradors/es per la tasca que porten fent tot l’hivern i pel resultat que junts han aconseguit. No tingueu por de gaudir de tot el que hi ha al programa, perquè prioritzarem la seguretat en els actes i treballarem perquè la fermesa necessària per prevenir cap nou contagi pugui conviure amb les ganes de passar-ho bé.

Font-rubí és un municipi dinàmic que estima les tradicions culturals. Aquest any no podrem veure la representació dels nostres balls, però estic segur que l’any vinent renaixerem amb més força.

Vull també donar ànims als pagesos que estan vivint un “calvari” amb el míldiu; aquest any 2020 està essent un any especialment dolent en tots els àmbits.

I per acabar, vull donar un missatge d’esperança: trobarem la vacuna desitjada per la Covid-19 i seguirem endavant amb les relacions socials que sempre hem tingut i que tant desitgem com a societat mediterrània que som.

Molt bon estiu i molt bona Festa Major!

XAVIER LLUCH LLOPART
EL VOSTRE ALCALDE