Programa de la Festa Major 2019

2019-08-02 00:00:00

Consulteu el programa de la Festa Major de Guardiola 2019.

Benvolguts/des veïns/es,

La Festa Major és la festa més important que celebrem al municipi. És un moment de trobada del nostre veïnatge i també dels nostres convidats/des. Volem oferir el millor de nosaltres, els millors balls folklòrics, les millors orquestres, les millors activitats per la quitxalla, etc. Això ho aconseguim gràcies als veïns/es que s’involucren d’una manera altruista. Aquesta festa la fem entre tots i totes i, per cert, cada any la fem més grossa.

Aquest any 2019, que he estat nomenat novament com alcalde, amb aquest petit escrit us vull agrair el vostre suport i posar-me a la vostra disposició.

Em consta que els administradors/es han fet un gran esforç perquè tots/es nosaltres podem gaudir d’uns dies inoblidables. A més, el Ball de les Gitanes celebren el desè aniversari. La meva més intensa felicitació, és un ball complex i esforçat físicament. Val a dir que, tot i això, a Font-rubí ja tenim Ball de les Gitanes grans i petites. Som un municipi ric en cultura folklòrica; per tant, gaudim-ho amb els seus balls i oblidant per uns dies els problemes quotidians.

Vull convidar a tothom a participar activament de la festa, a gaudir de les estones de converses interessants amb veïns/es i convidats/des. L’estiu dóna per això, per gaudir de les vacances sense  l’imperatiu de mirar el rellotge.

Font-rubí és un municipi ben viu i la nostra Festa Major n’és un gran exemple. Us vull desitjar a tots i a totes un bon estiu i una molt bona Festa Major!

Xavier Lluch Llopart

Alcalde-president de l’Ajuntament de Font-rubí