Trobada de les dues comissions d'agermanament a Font-rubí

2019-11-19 00:00:00

La reunió d'agermanament ha estat per preparar la trobada prevista entre els dos pobles pel pròxim any 2020.

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la reunió de les dues comissions d'agermanament, que de forma regular en els darrers anys es troben per tal de planificar les pròximes trobades i debatre sobre el futur de l'agermanament entre Rieux i Font-rubí.

Enguany tocava a Guardiola pel que es desplaçaren a Font-rubí una vintena de persones de Rieux. Van arribar el mateix dissabte a primera hora de la tarda i en primer lloc anaren a les cases de les famílies d'acollida.

A les 17 hores se celebrà la reunió conjunta a la sala de plens de l'Ajuntament. Es va decidir que pel 2020 en què la trobada que toca fer a Font-rubí, es faria per la festa del most i la fira Vinolium previst pel 17-18 d'octubre. Per Rieux vindria un grup de Majorettes que s'ha format recent amb una vintena de noies de 6 a 15 anys.

La previsió és que aquestes majorettes actuïn dins dels actes de la festa del most com els balls folklòrics de Font-rubí i si és possible, també podrien actuar el dissabte a la tarda dins la fira del Vinolium. Els detalls s'aniran concretant per les comissions en els mesos vinents.

Michel Audoubert i Xavier Lluch

En aquesta Reunió, Michel Audoubert després de més de 25 anys com a president de la comissió d'agermanament va anunciar que el mes de març deixa la presidència tot i que seguirà com a membre actiu. El 15 de març està  previst eleccions municipals a Rieux i en aquesta ocasió Michel Audoubert no es presentarà pel que deixarà de ser regidor.

Al vespre al finalitzar un sopar conjunt en un restaurant de Vilafranca, l'alcalde de Font-rubí Xavier Lluch, va agrair públicament la feina i la dedicació del Michel en tots aquests anys davant de l'agermanament, animant-lo a seguir participant activament en les trobades per acabar dient-li que Font-rubí sempre serà casa seva.

Notícia extreta de la Revista Montònec.

Redacció: Josep Maria Rovira.

Imatges i vídeos

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: '19-11-2019 18:03